Bureau op Orde
Professional Organizer
Marjon Flobbe is adviseur en begeleider in het op orde brengen van administratie en huis
Algemene voorwaarden
1. Algemeen
1.1. Degene die met Bureau op Orde een overeenkomst voor
advies, coaching of organizing (“organizing”) aangaat, wordt hierna opdrachtgever(s)
genoemd.
1.2. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes (in welke vorm of op
welke wijze dan ook) en maken deel uit van elke overeenkomst die Bureau op Orde sluit met opdrachtgevers voor organizing.
1.3. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn pas bindend nadat zij schriftelijk door
Bureau op Orde zijn bevestigd.
​
2. Kwaliteit
2.1. Bureau op Orde verplicht zich tot het leveren van goede service
in overeenstemming met de geldende professionele normen op het gebied van
professional organizing. De voorbereiding en uitvoering van organizing werkzaamheden
geschieden naar het beste vermogen van Bureau op Orde.
​
3. Offertes en overeenkomsten
3.1. Offertes zijn geldig voor de duur van de in offertes opgenomen aanvaardingstermijn.
3.2. De in offertes en overeenkomsten vermelde prijzen zijn exclusief BTW, reiskosten,
parkeerkosten en materiaalkosten, tenzij anders aangegeven.
3.3. Door het ondertekenen van een offerte gaat opdrachtgever akkoord met de toegezonden
beschrijving van de organizing werkzaamheden en deze algemene voorwaarden en komt
de overeenkomst tot stand.
3.4. Indien in een offerte wijzigingen zijn aangebracht komt in afwijking van het voorgaande lid
de overeenkomst pas tot stand, nadat Bureau op Orde schriftelijk heeft bevestigd met deze wijzigingen van de offerte in te stemmen.
​
4. Geheimhouding
4.1. Bureau op Orde verplicht zich om alle informatie van opdrachtgever vertrouwelijk te behandelen.
​
5. Annulering van afspraken
5.1. Als opdrachtgever een in het kader van organizing gemaakte afspraak 24 uur of langer
van te voren annuleert, brengt Bureau op Orde geen kosten in rekening.
5.2. Als opdrachtgever een in het kader van organizing gemaakte afspraak binnen 24 uur
voor aanvang annuleert of niet nakomt, is Bureau op Orde 100% van de kosten van genoemde afspraak in rekening te brengen.
​
6. Duur en beëindiging van de overeenkomst
6.1. Een overeenkomst voor organizing kan na onderling overleg tussen opdrachtgever en
Bureau op Orde op ieder gewenst moment worden verlengd of
beëindigd.
6.2. Bureau op Orde heeft het recht de overeenkomst zonder
ingebrekestelling of gerechtelijke tussenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen als
opdrachtgever zijn betalingsverplichtingen niet binnen de afgesproken termijn voldoet,
dan wel surséance van betaling heeft aangevraagd of failliet is.
​
​
7. Overmacht
7.1. Van overmacht is in ieder geval sprake als op het overeengekomen tijdstip voor
organizing Bureau op Orde onverhoopt niet beschikbaar is ten
gevolge van ziekte, arbeidsongeschiktheid, sterfgeval of ernstige ziekte van een naaste
of vergelijkbare omstandigheid, waardoor zij haar organizing werkzaamheden niet naar
behoren kan uitvoeren.
7.2. Bureau op Orde zal opdrachtgever zo spoedig mogelijk op de
hoogte brengen van een overmachtsituatie en met opdrachtgever overleggen over de
termijn waarbinnen alsnog tot (verdere) uitvoering van de organizing werkzaamheden zal
worden overgegaan.
7.3. Indien de overmachtsituatie naar het oordeel van Bureau op Orde
van blijvende aard is, geeft dit opdrachtgever en Bureau op Orde het recht om de overeenkomst kosteloos te beëindigen.
​
8. Aansprakelijkheid
8.1. Bureau op Orde is nimmer aansprakelijk voor directe of
indirecte schade, emotionele schade of schade voortvloeiend uit beslissingen die
opdrachtgever heeft genomen, al dan niet in overleg met Bureau op Orde.
Opdrachtgever is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor gemaakte keuzes.
8.2. Indien Bureau op Orde tijdens het uitvoeren van organizing
werkzaamheden schade aan personen of zaken toebrengt, waarvoor zij aansprakelijk is,
zal de aansprakelijkheid van Bureau op Orde zijn beperkt tot het bedrag dat de aansprakelijkheidsverzekering van Bureau op Orde uitkeert.
8.3. Bureau op Orde is niet aansprakelijk voor bedrijfsschade,
immateriële schade of andere indirecte schade of gevolgschade, van welke aard dan
ook.
​
9. Auteursrecht
9.1. Op alle gebruikte documentatie van Bureau op Orde geldt het
auteursrecht van M. Flobbe van Bureau op Orde te
Groningen. Opdrachtgevers mogen de documentatie van Bureau op Orde uitsluitend voor eigen gebruik aanwenden onder duidelijke vermelding van de bron.
​
10. Betaling
10.1. Opdrachtgever dient facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te betalen.
Bij overschrijding van deze termijn kan de wettelijke rente in rekening worden gebracht.
10.2. Opdrachtgever dient het factuurbedrag te betalen op NL57KNAB0775616796 ten name
van Bureau op Orde te Groningen.
10.3. Als opdrachtgever in gebreke blijft de factuur tijdig te betalen, dan is opdrachtgever van
rechtswege in verzuim.
10.4. Als opdrachtgever in verzuim is, dan komen alle incassokosten voor rekening van
opdrachtgever.
​
11. Vindplaats algemene voorwaarden
11.1. Deze algemene voorwaarden zijn te vinden op de website van Marjon Flobbe
Professional Organizer: www.bureauoporde.nl
Marjon Flobbe, juli 2024
Nr. 2024-01