top of page

Algemene voorwaarden

1. Algemeen

1.1. Degene die met Bureau op Orde een overeenkomst voor

advies, coaching of organizing (“organizing”) aangaat, wordt hierna opdrachtgever(s)

genoemd.

1.2. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes (in welke vorm of op

welke wijze dan ook) en maken deel uit van elke overeenkomst die Bureau op Orde sluit met opdrachtgevers voor organizing.

1.3. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn pas bindend nadat zij schriftelijk door

Bureau op Orde zijn bevestigd.

​

2. Kwaliteit

2.1. Bureau op Orde verplicht zich tot het leveren van goede service

in overeenstemming met de geldende professionele normen op het gebied van

professional organizing. De voorbereiding en uitvoering van organizing werkzaamheden

geschieden naar het beste vermogen van Bureau op Orde.

​

3. Offertes en overeenkomsten

3.1. Offertes zijn geldig voor de duur van de in offertes opgenomen aanvaardingstermijn.

3.2. De in offertes en overeenkomsten vermelde prijzen zijn exclusief BTW, reiskosten,

parkeerkosten en materiaalkosten, tenzij anders aangegeven.

3.3. Door het ondertekenen van een offerte gaat opdrachtgever akkoord met de toegezonden

beschrijving van de organizing werkzaamheden en deze algemene voorwaarden en komt

de overeenkomst tot stand.

3.4. Indien in een offerte wijzigingen zijn aangebracht komt in afwijking van het voorgaande lid

de overeenkomst pas tot stand, nadat Bureau op Orde schriftelijk heeft bevestigd met deze wijzigingen van de offerte in te stemmen.

​

4. Geheimhouding

4.1. Bureau op Orde verplicht zich om alle informatie van opdrachtgever vertrouwelijk te behandelen.

​

5. Annulering van afspraken

5.1. Als opdrachtgever een in het kader van organizing gemaakte afspraak 24 uur of langer

van te voren annuleert, brengt Bureau op Orde geen kosten in rekening.

5.2. Als opdrachtgever een in het kader van organizing gemaakte afspraak binnen 24 uur

voor aanvang annuleert of niet nakomt, is Bureau op Orde  100% van de kosten van genoemde afspraak in rekening te brengen.

​

6. Duur en beëindiging van de overeenkomst

6.1. Een overeenkomst voor organizing kan na onderling overleg tussen opdrachtgever en

Bureau op Orde op ieder gewenst moment worden verlengd of

beëindigd.

6.2. Bureau op Orde heeft het recht de overeenkomst zonder

ingebrekestelling of gerechtelijke tussenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen als

opdrachtgever zijn betalingsverplichtingen niet binnen de afgesproken termijn voldoet,

dan wel surséance van betaling heeft aangevraagd of failliet is.

​

​

7. Overmacht

7.1. Van overmacht is in ieder geval sprake als op het overeengekomen tijdstip voor

organizing Bureau op Orde onverhoopt niet beschikbaar is ten

gevolge van ziekte, arbeidsongeschiktheid, sterfgeval of ernstige ziekte van een naaste

of vergelijkbare omstandigheid, waardoor zij haar organizing werkzaamheden niet naar

behoren kan uitvoeren.

7.2. Bureau op Orde zal opdrachtgever zo spoedig mogelijk op de

hoogte brengen van een overmachtsituatie en met opdrachtgever overleggen over de

termijn waarbinnen alsnog tot (verdere) uitvoering van de organizing werkzaamheden zal

worden overgegaan.

7.3. Indien de overmachtsituatie naar het oordeel van Bureau op Orde

van blijvende aard is, geeft dit opdrachtgever en Bureau op Orde het recht om de overeenkomst kosteloos te beëindigen.

​

8. Aansprakelijkheid

8.1. Bureau op Orde is nimmer aansprakelijk voor directe of

indirecte schade, emotionele schade of schade voortvloeiend uit beslissingen die

opdrachtgever heeft genomen, al dan niet in overleg met Bureau op Orde.

Opdrachtgever is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor gemaakte keuzes.

8.2. Indien Bureau op Orde tijdens het uitvoeren van organizing

werkzaamheden schade aan personen of zaken toebrengt, waarvoor zij aansprakelijk is,

zal de aansprakelijkheid van Bureau op Orde zijn beperkt tot het bedrag dat de aansprakelijkheidsverzekering van Bureau op Orde uitkeert.

8.3. Bureau op Orde is niet aansprakelijk voor bedrijfsschade,

immateriële schade of andere indirecte schade of gevolgschade, van welke aard dan

ook.

​

9. Auteursrecht

9.1. Op alle gebruikte documentatie van Bureau op Orde geldt het

auteursrecht van M. Flobbe van Bureau op Orde te

Groningen. Opdrachtgevers mogen de documentatie van Bureau op Orde uitsluitend voor eigen gebruik aanwenden onder duidelijke vermelding van de bron.

​

10. Betaling

10.1. Opdrachtgever dient facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te betalen.

Bij overschrijding van deze termijn kan de wettelijke rente in rekening worden gebracht.

10.2. Opdrachtgever dient het factuurbedrag te betalen op NL57KNAB0775616796 ten name

van Bureau op Orde te Groningen.

10.3. Als opdrachtgever in gebreke blijft de factuur tijdig te betalen, dan is opdrachtgever van

rechtswege in verzuim.

10.4. Als opdrachtgever in verzuim is, dan komen alle incassokosten voor rekening van

opdrachtgever.

​

11. Vindplaats algemene voorwaarden

11.1. Deze algemene voorwaarden zijn te vinden op de website van Marjon Flobbe

Professional Organizer: www.bureauoporde.nl

Marjon Flobbe, juli 2024

Nr. 2024-01

bottom of page